jes.
vedin sitten pari- kolmekymmentä tupakkaa pelin aikana ja kun en normaalisti polta, niin...   myrkytyksenhän siitä saa. vapinaa, unettomuutta, pahoinvointia, ruokahaluttomuutta, pääkipua... lekuri määräsi mulle nicorette kuurin ja sanoi tupakan lisäävän jopa 15 % aineenvaihduntaa. wow. se selittääkin 7 kg painonpudotuksen.
Eilen en syönyt paljon mitään (omenan ja 3 kalapuikkoa, yhden palan suklaata) ja tänään vielä vähemmän (ligth limsaa, vettä, palan tuorekurkkua ja kuivan leipäviipaleen). Tämä on täysin käsittämätöntä, mä en oikeasti voi syödä se tuntuu pahalta.
Mua etoo ruoka ja sen haju. Viimeksi tällaista on ollut kun olin raskaana. . . . siis... :-D
Lähden muuten tässä kuussa Lontooseen tapaamaan Shaita. Tiedossa on romanttinen pikatapaaminen hotellissa. Ehkä mullekin taas tapahtuu jotain tosi kivaa miesrintamalla.
J:n isä ihmetytti mua tänään, kun ilmoitti ettei tee mitään poikansa kuvilla, vaikka eilen vahvasti suunnitteli pojan tapaamistakin mun vastahakoisuudesta huolimatta. Oikeasti menee ihan kuin pelissä - "mä olen ihan hyvä lasten kanssa, en ole paska tyyppi, sori kaikesta mitä olen sulle tehnyt ja miten edes odotit mun voivan olevan vanhempi ja oletko nyt oikeasti hyvä äiti" ja sen jälkeen "en mä kuitenkaan voi olla missään tekemisissä tai mitenkään sen muksun kanssa". Aargh.
Miten sattuikin näin?
Eihän tällaista oikeasti tapahdu.